Életképek a szalonból

AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT FILLING STATION – BLOG INTERJÚ7 min read

2020.10.07. 4 min read

author:

AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT FILLING STATION – BLOG INTERJÚ7 min read

Reading Time: 4 minutes

Magyarországon elsőként, kizárólag a Heiszler Szalonban elérhető az Authentic Beauty Concept termékcsalád Újratöltő Állomása. Egy teljesen környezetbarát, zöld megoldás, egy új elképzelés, amely forradalmasíthatja azt a rendszert, ahogyan a hajápoló termékek, kozmetikumok eljutnak a fogyasztóhoz.

Heiszler Ivett, a Heiszler Szalon tulajdonosa mesél nekünk a kezdeményezés hátteréről, ő maga is a környezettudatosság elkötelezett híve. 

A Heiszler Szalon mindig is élen járt az új termékek, újítások, környezetbarát megoldások bevezetésében. Mikor merült fel az ötlet, hogy egy Authentic Beauty Concept töltőállomást telepítsetek a szalonba?

Bátran kijelenthetem, hogy a Heiszler Szalon mindig is nyitott volt a zöld megoldások felé, gyakorlatilag a szalon nyitása óta. Minden kollégánk odafigyel például arra, hogy szelektíven gyűjtsük a hulladékot, a covid idején pedig ez különösen fontos, hiszen még több hulladék termelődik. Közben pedig jött ez a nagyon szuper kezdeményezés az Authentic Beauty Concept részéről, hogy szeretnék, ha Magyarországon nálunk először lenne elérhető ez a bizonyos Refill Station, vagyis Újratöltő Állomás, melyben ezeket a termékeket gazdaságos és környezetbarát formában elérhetővé teszik azok számára, akik ellátogatnak hozzánk. A fő cél pedig természetesen, hogy ezáltal minél kevesebb hulladékot állítsunk elő. Fontos még azt is megjegyezni, hogy ezek a termékek a fair trade kereskedelem szabályai alapján kerülnek a fogyasztóhoz, vagyis több ezer indiai guárbab-kistermelő megélhetését támogatja a kezdeményezés, egy átláthatóbb értéklánc megteremtése által.

Mennyire népszerűek nálatok az ABC termékei, és milyen visszajelzéseket kaptok a vendégektől? 

Régóta dolgozunk az Authentic Beauty Concept termékeivel, melyeket nagyon kedvelünk, és vendégeink körében is nagy népszerűségre tettek szert. Ezek a termékek ráadásul vegánok is, hiszen nem tartalmaznak semmilyen állati eredetű terméket, így többek között méhviaszt vagy tengeri állatok kivonatait sem. Ez azért különösen fontos, mert nem is gondolnánk, mennyi állati eredetű terméket találunk más hajápolókban, melyeknek volumennövelő vagy állagjavító szerepük van. 


Milyen szerepet kap nálatok a konzultáció a termékekkel kapcsolatban? Mennyire tudnak az ABC termékei személyre szabottan megoldást nyújtani a különböző igényekre?

A konzultáció nálunk minden esetben fontos és egyénre szabott. Minden vendégünknél kitűzött cél, hogy megtaláljuk a haja számára legmegfelelőbb termékcsaládot. A konzultáció ráadásul minden alkalommal igénybe vehető, hiszen változhat a haj minősége – így egy idő után egy enyhébb kezelés is megoldást nyújthat. 

Mik a tapasztalatok a vásárlóitok, vendégeitek részéről környezettudatosság terén? Szoktátok-e feltérképezni a vendégek igényét arra vonatkozóan, hogy ezek a kezdeményezések mennyire lennének népszerűek?

Minden évben végzünk egy piackutatást, amelyben megkérdezzük a vendégeinket arról, számukra mennyire fontos a környezettudatosság, a fenntarthatóság, illetve a “mindenmentes” termékek alkalmazása. Azt látjuk, hogy igen nagy túlsúlyban vannak azok a válaszok, melyek fontosnak tartják ezt, sőt ez a szám évről-évre növekszik. Egyre fontosabb, hogy a termékek szulfát- illetve parabén- és szilikonmentesek legyenek. A vendégeink többsége egyébként is tudatos életet él, nemcsak a környezetvédelem terén, hanem például fontos számukra az egészséges életmód is. Azt hiszem, ezért is fogékonyak, nyitottak a hasonló kezdeményezésekre.
A törzsvendégeiknek már jeleztük, hogy milyen újítással készülünk, és mindannyian nagy érdeklődéssel fogadták és nagy lelkesedéssel várják az új rendszert. Sokan már az első napokban ki is próbálták az újratöltő állomást.

Mit kell tudni az újratöltő állomás működéséről? Hogyan történik az újratöltés, és mitől környezetbarát illetve környezettudatos ez a megoldás?


Teljes körű leírást és útmutatót kap minden vendégünk arról a folyamatról, hogy miként kell visszahozni és tisztítani az újratöltendő palackot. Adunk erről egy rövid és egyszerű leírást, minden szükséges információval. A termékek pedig természetesen folyamatosan elérhetőek lesznek szalonunkban. A helyszínen megtöltjük az újratölthető palackot, mely 92%-ban újrahasznosított alapanyagból készül.


Kap-e valamilyen kedvezményt a termékek árából az, aki igénybe veszi a szolgáltatást?

Ha valaki visszahozza és újratölti az erre a célra szánt palackot, 10% kedvezményt biztosítunk az újonnan vásárolt termékek árából. 

Mit vártok ettől az új rendszertől, milyen változást fog hozni a termékek népszerűségében? 

Ez egy kicsi, de látványos lépés egy átfogó “zöld” gondolkodás felé. Mivel a termékek a környezettudatosság mellett kiemelkedően magas minőséget is képviselnek, biztos vagyok benne, hogy ezáltal még nagyobb figyelmet kapnak, és talán még több vendégünk kedvet kap ahhoz, hogy kipróbálja valamelyiket. Ráadásul az emberek a jelenlegi járványhelyzetben különösen észlelik, mennyi hulladék termelődik maszkok, gumikesztyű és egyebek formájában, talán mindannyian érzékenyebbek vagyunk arra, hogy jobban óvjuk a környezetünket.

Ha valaki eddig nem próbálta ki ezeket a termékeket, mit üzennél nekik? Mivel ösztönöznéd őket a vásárlásra?

Nagyon jó dolog tenni valamit a környezetünkért. Ez az Újratöltő Állomás lehet a szimbóluma annak az összefogásnak, hogy egy tudatos vásárló és egy tudatos szolgáltató együtt, összefogva tud tenni valamit azért, hogy a következő generáció és a bolygónk jövője jó irányba haladjon. Fogjunk össze a hulladékmentes jövőért – legyen ez az üzenet!

Próbáld ki a Filling station -t szalonunkban